sobota, 15 lutego 2014

Valentine's Day

Hej !
Wczoraj były walentynki. Naprawdę, wiele się działo. Dostałam w szkole pięć kartek i od taty jakieś tam cukierki. Ale dzień mi się bardzo udał. Nikt wtedy się nie kłócił, było jak w raju. Jednak wiem, że to nie jest jedyne święto w którym się kogoś kocha i mu to się okazuję. Można to robić nawet codziennie.
Mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie.

Walentynki stworzone przeze mnie:
Dla najki Martyny.
Dla najki Oli.
Dla najki Kasi.

Wiem, że nie są koloru, takiego walentynkowego, ale nie miałam takich kolorów :(

Która Wam najbardziej przypadła do gustu ?

Ansa~

3 komentarze:

  1. 2 Jest ładna :) Fajnie, że dostałaś 5 walentynek ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się najbardziej ostatnia kartka ^^
    Fajnie, że dostałaś takie upominki :)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na konkurs moze coś wygrasz......oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz bardzo dziękuje :-D
♥ Nie toleruje obraźliwych komentarzy !
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona :-D