wtorek, 11 lutego 2014

Przyjaźń, ważniejsza niż pieniądze.

* Temat został poruszony dzięki mojej przyjaciółce Oli - click
"Przyjaciel", według mnie najpiękniejsze słowo na świecie. Każdy taką osobę ma, której można wypłakać się w rękaw,a ona nie będzie robiła z tego najmniejszego problemu. Często jest tak, że uważamy Ją lub Jego za brata / siostrę. Ja sama mam takie trzy najlepsze pod Słońcem Przyjaciółki - Ola, Kasia i Martyna. Razem tworzymy jedność, którą skrótem możemy nazywać "Mako", co oznacza M-Martyna, A-Ania ( czyli ja ), K-Kasia, O-Ola. Ale mniejsza. Na pewno i wy macie taką osobę, która da Wam szczęście, radość, czy nawet miłość. Ja właśnie takie osoby, a raczej dziewczyny mam i kocham Je nad życie
Jeżeli się nie postaramy, to nawet na końcu świata go nie znajdziemy...
Przyjaciel to osoba, która nie da Ci zrobić błędu, czy głupich rzeczy...Samemu. On Cię zrozumie,on Cię pocieszy, on da Ci nadzieję, a przede wszystkim Cię nie opuści.
"Przyjaciel, który opuszcza, nigdy nie był przyjacielem", Ten cytat jest bardzo mądry, więc weźcie sobie go w serduszka i zachowajcie go na zawsze.
Taka osoba jest każdemu przyjaciel. Nawet najgorszemu bandycie, czy aniołkowi...Każdemu !






Ten ktoś wytrzyma z tobą 24h i nadal będzie mu mało. Zawsze Cię będzie kochał i Cię nie opuści...



Dedykuje Ten post Moim Kochanym Przyjaciółkom Oli, Marynie i Kasi, a także Wam moi Wierni Czytelnicy ! ♥

Ansa~

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przyjaciel, który opuszcza, nigdy nie był przyjacielem", no niestety spotkałem się z taką osobą, ale wierze, że osoby, które wybrałaś na przyjaciół są warte tego słowa. :)
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie przyjaźń jest najważniejsza w życiu, nawet bardziej niż miłość!

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz bardzo dziękuje :-D
♥ Nie toleruje obraźliwych komentarzy !
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona :-D