piątek, 21 lutego 2014

Nowości z tygodnia.

Hej, moi kochani !
Na początku, bardzo, ale to bardzo przepraszam Was za tak długą nieobecność. Nie miałam weny i chęci, ale ją w pełni odzyskałam. Także dzisiaj zmieniłam sobie hasło do bloggera, gdyż wcześniej go nie pamiętałam, a pisałam tylko dlatego, że zawsze brałam zapamiętaj. Ale na szczęście wszystko jest ok.
A teraz trochę smutna wiadomość. Za parę dni, tata oddaje komputer do zakładu, który go naprawi, bo jest już dość, zawirusowany. Dlatego, nie wiem, czy będę mogła pisać. Może jakoś uda mi się pójść do wujka i tam usiąść i napisać do Was. Niestety, zdjęć nie będzie :(

Przechodząc do rzeczy, jutro nie wiem czy dodam posta, gdyż idę do mojej BFF Oli. Będziemy tam robić prezentację na plastykę. Nuda, ale się opłaca bo za to leci 6 do dziennika. Pewnie uznacie mnie za kujonkę, ale wcale się od Was nie różnie. Tak samo nie lubię się uczyć.

Na koniec zostawiam Was ze stylizacją.
 
 


Ansa~

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten outfit , jedyne co bym zmieniła to buty bo miałam takie i są niewygodne :C
    zapraszam cię do udziału w konkursie aż 5 osób wygrywa :
    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/2014/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit, mega oryginalny czyli tak jak lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNA STYLIZACJA :)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit, wszystkie rzeczy cudowne. Nic dodać, nic ująć. :)

    Pozdrawiam,
    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz bardzo dziękuje :-D
♥ Nie toleruje obraźliwych komentarzy !
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona :-D