poniedziałek, 10 lutego 2014

Ocena 2X: Żele pod prysznic Lirene-Kusząca gruszka and Rajski Granat (PÓŁ ROKU BLOGA )

Hej !
Nie mówiłam Wam ale dokładnie pół roku temu 7 września 2013 roku, powstał ten blog. Z tej okazji, przygotowałam pierwszą na mojej stronie...Ocenę, jakiegoś produktu. Tym razem będą dwa żele pod prysznic Marki Lirene. Jeden z nich ma piękny zapach "KUSZĄCEJ GRUSZKI I RAJSKIEGO GRANATU". Myślę, że Wam się to spodoba, i oczywiście zapraszam do komentowania.


Tak więc zaczynamy.
Oba żele są tej samej firmy, więc ocenie je jako jeden.

Plusy:
-Piękny zapach Gruszki , Granatu (Taki, że aż mi się zachciało zjeść gruszkę i granat )
-Nie za gęsty i nie za płynny.
-Ładne opakowanie, zachęcające do kupienia.
-Ładny kolor płynu.
-Nie drażni skóry.

Minusy:
-Krótko pozostawia zapach ( ok. 6 godzin )


Moja ocena o 1 do 6, to :
5,5 pkt.









Granit, ma śliczny kolor.


Gruszka, ma piękny zapach.  

 Mam nadzieję, że post się podobał.

Ansa~

1 komentarz:

  1. To minęło trochę od założenia.Sto lat (nie wiem co się mówi an 1/2 roku )

    Fajny żel

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz bardzo dziękuje :-D
♥ Nie toleruje obraźliwych komentarzy !
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona :-D